11 augustus 2013

Paris Shoplog

Ik dacht, laat ik mijn verslagen over Parijs nu eens helemaal omdraaien en meteen beginnen met een overzichtje van mijn aankopen. Ik ben namelijk super blij met alles wat ik gekocht heb: het ene wou ik al heel lang eens proeven (macarons van Ladurée, dùh),  het andere zocht ik gewoon al een tijdje en kon ik in België niet naar mijn goesting vinden (jeansjasje). En die twee dingen heb ik natuurlijk aangevuld met enkele leuke en lekkere souvenirs. Over hoe hard ik mijn hart, opnieuw, aan de stad verloren ben, ga ik het volgende keer in mijn Travel Diaries hebben, maar dat het een leuke driedaagse was kan ik zeker al verklappen. A très très très bientôt mes amies!

FOOD - 6 macarons van Ladurée met de smaken: Vanille, Chocolat, Pistache, Pétales de Rose, Framboise, Guimauve Fraise Bonbon. Overheerlijk! - Kusmi Tea: Bouquet des Fleurs

SOUVENIRS - een roos (!) potlood en 2 magneetjes uit cliché souvenirwinkeltjes (waar je na wat zoeken écht nog leuke dingen kan vinden. Vergelijk alleen de prijzen tussen de verschillende winkeltjes want die kunnen soms enorm verschillen.)

 SOUVENIRS - prenten van vintage Vogue covers van bij een bouquiniste langs de Seine

BOOKS -  The Great Gatbsy van F. Scott Fitzgerals uit de Engelse boekenwinkel Shakespeare and Company in Rue de la Bucherie (echt een bezoekje waard, heel veel mooie edities van Engelse klassiekers)

FASHION - trui van Suncoo (een leuke Frans merk met een winkeltjes in rue des Rosiers in Le Marais) - het perfecte jeansjasje, althans naar mijn normen toch, van Mango

8 opmerkingen:

  1. Die trui ziet er mooi uit! Ben pas ook een weekendje naar parijs geweest, moet dringend de foto's eens inscannen en op de blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suncoo heeft echt leuke spulletjes, heb er een t-shirt van! En ik heb zin in macarons nu ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allemaal superleuke spulletjes! oh kushmi thee , die is echt mijn favoriet! :D die verpakkingskes zijn ook altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spulletjes heb je gekocht! Heerlijk, ik wil ook macarons. En die trui is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOh, die sweater is super leuk! Laduree heeft ook een winkel in Antwerpen sinds dit jaar, maar ik ben er eigenlijk nog nooit geweest :) Ik heb nog maar één keer macarons geproefd en was er toen stiekem ook geen fan van :$ Ik hoop snel nog eens naar Parijs te kunnen (maar het zit er niet in hoor) en kijk dus al uit naar je travel diaries!! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah die Vogue printjes! En wat een supermooie trui heb je gekocht. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen