20 april 2013

My birthday wishlist


Een typische vraag die ieder jaar zo'n tweetal weken voor jouw verjaardag gesteld wordt: 'Wat zou je graag hebben als cadeautje?', met ieder jaar weer een soortgelijk antwoord: 'Gho, geen idee...' Daarom maak ik het via dit lijstje een beetje gemakkelijker een idee te krijgen van wat ik graag zou krijgen.

1. Een kaartenrekje waarin ik leuke foto's of kaartjes in kan tentoonstellen zou een mooi plaatsje (in mijn kale gang) op mijn kot krijgen. HEMA.
2. De laatste tijd kan ik maar niet goed genoeg krijgen van horloges in alle kleuren, maten en vormen. Met een kleurrijk exemplaar zoals dit mintgroene zou ik zeer blij zijn. Komono.
3. Ik zou ook graag een nieuwe zonnebril uitzoeken. Een cat eye-model staat momenteel bovenaan mijn verlanglijstje, maar past eerlijk gezegd niet zo goed bij mijn gezicht. Ik zal dus een gulden middenweg voor mijn wensen moeten vinden. Prada & Vogue.
4. Chance Eau de tendre is al sinds lange tijd mijn favoriete parfum. Nu mijn flesje bijna leeg is kan ik wel een nieuw exemplaar gebruiken. Ook de hair mist uit hetzelfde gamma zou handig zijn. Chanel.
5. Van mijn ouders mag ik een juweel kiezen, aangezien je 21ste verjaardag toch iets "speciaals" is. Ik ga waarschijnlijk voor een ring gaan, maar ik ben er totaal nog niet uit wat voor model ik zal kiezen. Het liefst een ring in het zilver, tijdloos maar toch jong en origineel. Als iemand een leuke winkel of merk kent, let me know!
6. Ik ben al een hele poos aan het nadenken of ik mij een analoge camera zou aanschaffen. Een digitale camera is natuurlijk gemakkelijk, maar een analoge lijkt mij, voor de afwisseling en de originaliteit, ook wel eens leuk. Diana F+, La Sardina, Fujifilm Instax.
7. Ik drink al twee jaar thee en koffie op mijn kot uit gratis gekregen tassen, die zijn dus wel eens aan vervanging toe. Ikea, Pantone, Orla Kiely.

Maar uiteraard ben ik ook altijd blij met dingen zoals boeken, nagellak, oorbellen, CD's, decoratie, make-up, sjaals,... Ziezo beste vriendinnen, nu kunnen jullie niet zeggen dat ik jullie niet genoeg ideeën heb gegeven. ;-)

4 opmerkingen:

  1. Die ikea bekers vind ik zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeeh doe mij ook maar zo'n diana camera! Die kleine ringetjes zijn ook echt super !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de zonnebrillen zien er zo geweldig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zitten een hoop leuke dingen tussen!
    Je hebt trouwens echt een leuke blog, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen