7 april 2013

March on Instagram

Maart was een extreem drukke maand, ik ben amper een weekend thuis geweest... Oeps! Mijn vermoeidheidklachten, waarmee ik de laatste weken te maken heb, zouden dus mede daardoor verklaard kunnen worden. Volgens mijn mama moet ik het 'wat rustiger aan doen', maar jonge mensen moeten daar toch tegen kunnen, zeker?! Nu dat het paasvakantie is kan ik naast het onderlijnen, samenvatten en studeren ook nog een beetje uitrusten van deze vermoeiende, maar heel plezante maand.

Maart begon uiteraard geweldig met mijn bezoek aan Rome, 5 dagen lang mogen proeven van de vroege lente. Zalig, als je weet hoe lang de gemiddelde Belg er nu al op zit te wachten. Rome is architecturaal en cultureel gezien een prachtige stad maar heeft ook vele leuke plaatsen om lekker te eten en te drinken. Het tweede verslag, waarin ik enkele adresjes prijsgeef, komt binnen enkele dagen online.

Ik kocht mijzelf enkele witte, lage all stars, die ik jammer genoeg nog niet zo veel heb kunnen aandoen. Lente waar blijf je? Ik ging na mijn avondles Frans met Astrid sangria gaan drinken in Hasta Mañana in Gent, lekker zuiders! En we genoten van onze "tea party" op kot met lekkere cupcakes van Julie's House.

In maart ben ik ook twee keer op weekend geweest met de twee muziekverenigingen waar ik lid van ben. Zo'n repetitieweekenden zijn niet te onderschatten: overdag uren aan een stuk repeteren en 's nachts slechts enkele uren slapen omdat het 's avonds veel te plezant was om vroeg in bed te kruipen. Niet zo'n goede combinatie, geloof mij.

En om nog maar eens over het weer te klagen: vorig jaar, in dezelfde periode, had ik al enkele terrasjes in Gent achter de rug, maar dit jaar is het er nog niet van gekomen. Dan maar een lekkere cappuccino star (met maltesers, jammie) bij Café Labath. Ik nam Ellis, de birthdaygirl van deze maand, mee om taart te gaan eten bij Julie's House. En in de kast bij mijn oma vond ik iets heerlijk retro en handig tegelijk: een nageldroger. Topuitvinding!

Ellis gaf voor haar 21ste ook een leuk verjaardagsfeestje op haar kot. Cosmopolitan, lekkere dessertjes en plezante mensen, de beste manier om de maand te beëindigen. Op naar April!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten