5 maart 2013

February on Instagram

Februari was een drukke maar heel plezante maand. De examens zaten er in het begin van de maand op en dus vertrok ik in de lesvrije week met enkele vriendinnen naar Praag. De verslagen daarover heb je hier al kunnen lezen, maar uiteraard moest ik ook wat met mijn iPhone kunnen spelen. Ik ben trouwens nog altijd heel blij met mijn nieuw speeltje, we zijn onafscheidelijk. 11 februari werd ik opnieuw in Gent verwacht voor de start van het nieuwe semester. Maar de eerste weken zijn vanzelfsprekend nog rustig, genoeg tijd om dus veel plezante uitstapjes te maken. Kijk mee naar hoe mijn maand eruitzag!
We hebben heel wat mooie dingen in Praag gezien, maar door de koude konden we niet continu buiten blijven lopen. Daardoor moesten we dus af en toe een opwarm-pauze nemen, gelukkig vallen de prijzen van eten en drinken in Praag héél goed mee, en konden we dus gerust iedere dag een paar koffietjes, theetjes en taartjes nuttigen.

Ik vond, zoals jullie al wisten, de botjes van mij leven en ik ben er nog altijd héél blij mee. De kat van de buren vindt het bij ons thuis ook wel gezellig. En op een zondagnamiddag een lekker stukje versgebakken cake, wie wil dat nu niet?

Ik ging naar de avant-première van Les Miserables die niet zo goed bleek als ik had verwacht. We vierden ook een maand na datum -door de examens- mijn oma haar 74ste verjaardag met héél veel en héél lekker eten.

Ik organiseerde op mijn kot een swappingparty met enkele vriendinnen, een hele avond lekkere hapjes eten, gezellig babbelen, zonder geld uit te geven enkele nieuwe kledingstukken bemachtigen en nadien nog uitgaan in Gent. We had a blast!


Op 26 februari ging ik naar het concert van Sigur Rós in Vorst Nationaal, dromerig schone momenten, maar meestal wel iets te luide bastonen, jammer! Ik doe in dit nieuwe semester ook een avondcursus Frans, want geloof mij: dat is écht nodig... Ik kocht in H&M 2 nieuwe jeansbroeken (met de actie tweede aan -50%), vooral van die met polkadots word ik blij, ideaal voor in het begin van de lente!

4 opmerkingen:

  1. YAY, ik sta erbij! Trouwens: die jeans met polkadots is ZO SCHOON! Outfit outfit outfit! :D Amuseer je nog in Rome, Kat! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, superveel toffe dingen gedaan precies! Lieve oma :-) Ik ben jaloers op de swap party, ik moet dat ook nog altijd eens doen met mijn vriendinnen! En keitoffe polkadotbroek precies! Ik ben ook benieuwd naar een outfitfoto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Februari was duidelijk nen topper voor u! Praag en nu Rome, amai, gelukzakken! ;)
    Ja, die ring (want het is er maar één, al die ringen hangen aan elkaar) is van de huidige collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Katrien!

    Wat een leuke blog heb je! Leuk om te lezen dat je uit Gent komt, daar ben ik laatst een weekendje geweest. Was erg leuk! IK zal je blog blijven volgen.

    Liefs, Esther (www.refreshbug.com)

    BeantwoordenVerwijderen