11 oktober 2012

Favorite Etsy-shops (part 2)

Mijn lijstje met favoriete winkels op etsy is de laatste maanden weer exponentieel gegroeid. Zoveel creatieve mensen die hun goederen aanbieden op het internet! Ik moet toegeven dat ik nog niet vaak iets besteld heb op etsy maar daar komt zeker verandering in want de tote bag moet ik enkel nog betalen (ik heb zelf geen VISA kaart -gelukkig maar-) en ook voor de pantys draait het enkel nog om kiezen wat de mooiste kleur is.

 De Amerikaanse Tiffany van BZR heeft het door: pantys hebben een saai uitzicht, zeker wanneer je ze al een hele winter gedragen hebt. Je kan wel eens in kleuren variëren, zo heb ik al een uitgebreid gamma verzameld in mijn kast, maar de pantys die zij verkoopt zijn nog leuker: een ombre effect waardoor er verschillende kleuren in 1 paar is verwerkt. Ik wil er sowieso eentje bestellen maar welke kleur moet ik kiezen? Help!

 Het is eigenlijk heel zielig maar ik zit al meer dan een jaar op kot en er hangt nog steeds geen poster, kader of foto omhoog, shame on me. Maar ik heb gisteren 40 foto's besteld en ben ook al enkele dagen op zoek, op etsy uiteraard, naar een leuke poster om in te kaderen. Deze A4-formaatjes van Coco de Paris zouden hier wel goed passen, maar wederom: zoveel keuze... Moeilijk!

 Het werd liefde op het eerste gezicht met deze stickers om op je oude lichtschakelaars te bevestigen, instant retro effect en weg met die saaie witte plaatjes. Zij het niet dat mijn schakelaars vorig jaar allemaal een modern jasje hebben gekregen, waar ik uiteraard nu veel spijt van heb, dan had ik geen moment getwijfeld om deze van Modern Switch aan te schaffen.

 Op verschillende blogs vind je dezer dagen DIY om zelf stempels te maken, allemaal heel leuk gevonden natuurlijk, maar deze exemplaren van Annemarie loves paper zijn toch net iets mooier dan de meeste die ik al gezien heb.

Een tote bag is een geweldige uitvinding, je kan het werkelijk voor alles gebruiken: om boodschappen te gaan doen, je boeken te vervoeren naar de les of je kan hem gewoon als handtas gebruiken. Deze leuke exemplaren van Mystic Moose Crafts hebben niet alleen leuke motieven maar vallen ook qua prijs heel goed mee. Die met de theepot is mijn favoriet!

5 opmerkingen:

  1. wat een leuke dingetjes!
    Ik vind die oranje ombre panty erg mooi!
    Ik wil ook supergraag zo'n ombre panty bestellen maarja, ik ben bang dat ik niet echt de kleding heb dat er bij past + dat panty's bij mij snel stuk gaan hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aahhhhh die totebags <3 En schakelaarstickers, en stempels, en ombre-pantys en allesss. Ik weet niet of je persé een A4-formaat van die posters wil he, maar de Ikea heeft vergelijkbare kaarten :) stukken goedkoper (en kleiner), maar ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh! die kousen zijn geweldig! :D ik zou ze alle 3 kopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doie kousen zijn echt vet! ^^ die oranje vind ik zelf de mooiste, maar die lijken me wel niet zo "versatile" :) En ik vind die totebag met dat caravannetje op ook wel heel tof! ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles is mooi! Waaaaw. Die schakelaars had ik ook al tussen mijn favorieten staan :)

    BeantwoordenVerwijderen