19 augustus 2012

It's so hot outside

Terwijl er door veel bloggers al geschreven en gemijmerd wordt over de mode voor het aankomende winterseizoen heb ik daar eerlijk gezegd totaal nog geen zin in. Vooral niet na de tropische temperaturen van de afgelopen dagen. Alleen al bij het kijken naar sjaals, botten en dikke truien krijg ik het momenteel al te heet. Daarom ben ik nog eens op zoek gegaan naar enkele op en top zomerse kledingstukken en die heb ik gevonden bij ASOS. Of het nog de moeite is om ze te bestellen, dat is een andere vraag, maar het eerste kleedje staat al heel lang op mijn verlanglijstje, dus wie weet. Hopelijk wordt September ook nog heel mooi, want momenteel kan ik door het blokken niet echt genieten van het warme weer. Aan alle studenten met herexamens: volhouden, morgen zakken de temperaturen -gelukkig- opnieuw onder de 30°!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb dan wel geen herexamens, maar ik ga ook héél blij zijn als de temperaturen weer een beetje zakken. 35+ °C is gewoon te veel voor mij, haha. Heel leuk lijstje hebbie hier. Ik wil nog welzomer shoppen, maar het lijkt mij de moeite niet meer. België kennende lopen we binnen twee weken met onze laarsjes, nieuwe jeans en winterjas rond! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zoveel leuke stuks, en in sale (must resist asos :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel veel succes met uw herexamen(s)! Het eerste kleedje is heel mooi en gaat u ook prachtig staan, zeker kopen zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen