30 maart 2012

The first


Jaja, je ziet het goed, mijn eerste outfit op deze blog, hoera! Aanvankelijk vond ik mijn outfit maar wat gewoontjes en zag ik het nut van een hele post eraan te wijten niet echt in. Maar nu ik de foto's zo zie vind ik het wel de moeite waard. Een outfit post draait voor mij om kleren die je écht aandoet, waarmee je naar de les gaat, op een terrasje zit en mee door de supermarkt loopt, niet iets dat je voor de gelegenheid hebt aangetrokken. Bij deze outfit was dat het geval, 's ochtends snel bijeen gezocht en mee naar de les gefietst om daarna meteen door te rijden naar Laura, voor onze eerste, en zeker niet de laatste, outfit-date. Want hoe Laura met een camera overweg kan, dat zijn er maar weinigen gegeven, so thanks for the pictures girl!


top: Vero Moda - vest: Part Two - broek: Carhartt - tas: Bijenkorf - schoenen: Steve Madden

3 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! En wat een mooie ring, klein maar fijn :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke outfit, ik vind je bloesje supermooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ma seg, gij charmeurke ;) Ik verlang al naar onze volgende outfit-date, want IT WAS FUN! Ondertussen kunnen we al eens zoeken naar een andere plaats om te 'shooten' :)

    BeantwoordenVerwijderen