19 maart 2012

Favorite Etsy-shops (part 1)

Wanneer ik mij verveel dan zit ik ofwel op Tumblr te snuisteren, op Pinterest inspiratie op te doen of op Etsy om mooie aankopen te zoeken. Ik ben van plan om de mooiste virtuele winkeltjes met jullie te delen, hieronder vind je alvast de eerste. Ik leer graag nieuwe verkopers kennen, dus laat je in het reactie-vakje maar eens goed gaan, zo ben ik ook weer voor een tijdje zoet!

 verkoper: Octopurse
Portefeuilles, clutches, boekcovers, pennenzakken,... en dat allemaal in de leukste en kleurrijkste stoffen. Ik ben verliefd op het portemonneetje rechts onderaan, ideaal zijn voor zo'n zoetekauw als ik!

Ze kopen oude meubelen op om ze dan in een nieuw jasje te steken. Zo'n soort bed moet en zal ik later hebben, werkelijk prachtig!

verkoper: Melissap6908
Vooral de kaders vind ik leuk om een saaie muur mee te bekleden, in hun shop zelf vind je er ook nog in andere kleurencombinaties.

verkoper: Mojospa Style
Hoewel de winter eigenlijk op zijn einde is gekomen vind ik deze mutsen en sjaals geweldig, tip voor volgend jaar dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten