12 oktober 2011

Radio Modern


Radio Modern zijn retro swingfeesten met knallende live bands, zwierende petticoats, mooi uitgedoste vrouwen en rockers en vooral tot de laatste centimeter gevulde dansvloeren.

Een waarheidsgetrouwe omschrijving gevonden op hun site, om het in één zin te omschrijven: Het was feest! Radio Modern was iets waar ik al lange tijd vanaf wist maar waartoe ik nooit écht de stap had gezet om naartoe te gaan, tot vrijdag 30 september. Helemaal op zijn fifties vertrok ik met drie vriendinnen naar de Vooruit, vol verwachting en al helemaal in de mood (dat lag weliswaar aan de martini). En eerlijk: het was van de eerste tot de laatste minuut echt geweldig. Dans-initiatie, Lady Linn, randanimantie zoals een schietkraam en fifties visagistes, burleske striptease, Elvis imitator,... Het was lang geleden dat ik mij op een 'fuif' zo goed geamuseerd had, zeker voor herhaling vatbaar dus, een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten